به وبلاگ من خوش امدید.این وبلاگ را جهت اطلاع رسانی درباره دانش مغناطیس درمانی وارتقاسطح سلامتی مردم خوب کشورم اماده نموده واز علاقه مندان به بازاریابی دعوت به همکاری می نمایم .با ایمیل من می توانید مکاتبه نمایید. دوستان عزیز ساکن در منطقه 14چنانچه تمایل داشته باشند اطلاعات بیشتری در زمینه مغناطیس درمانی وانرژی چاکراها داشته باشند با مراجعه به کتابخانه مکتب الزهرا{س}کتاب مغناطیس درمانی وکتاب برکه شفا را تهیه نمایند.باتشکر biz.moradi@yahoo.com
دانش 1
درمان کولیت اولسروز 1
بهترین ها هستی 1
انجمن داروسازان بوشهر 1
پرتال تخصصی کاردانی وکارشناسی مهندسی عمران اتیلا عمرانی 1
لینکها 1
شناخت داروهای گیاهی وسنتی 1
دانلودسرا نرم افزار بازی موبایل 1
بازارایرانی 1
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مغناطیس درمانی طبی مکمل برای پیشگیری وکاملا موثر برای بیماری و آدرس magnetotherapy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 84752
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


 

ممکن است شما هم اين موضوع را بدانيد که در ميانه يک انقلاب آب قرار داريم. سرانجام در سطح جامعه، دريافته ايم که همه آب ها کيفيت يکسانی ندارند و اينکه به آبی با کيفيت بهتر نياز داريم تا بدن خود را شاداب و با کارکرد بهينه نگه داريم.

مطالبی که در ادامه مي خوانيد شما را تکان خواهند داد. بارها از خود خواهيد پرسيد، چرا اين موضوع را نمی دانستم ؟ و چرا پزشکم تاکنون چيزی در اين مورد به من نگفته است ؟  خوشبختانه اين مطالب امروزه در جوامع بيشتر پخش شده و افراد بيشتري آن را مي دانند.


خواهشمنديم مطالب اين  بروشور را با دقت مطالعه فرمائيد. از خواندن آن پشيمان نخواهيد شد! ما جداً بر اين باور هستيم که لازم است همگان نسبت به اهميت نوشيدن نوع درستی از آب، اطلاعاتی کسب کنند. لطفاً در دادن اين نوشته به افرادی که می شناسيد و دوستشان داريد، ترديد به خود راه ندهيد و اگر هرگونه پرسشی داشتيد يا خواهان گفتگو درباره آن بوديد، از تماس با ما دريغ نورزيد.


آب آشاميدنی: طناب نجات

اجازه بدهيد مطلب را با اين اشاره آغاز کنيم که آب تا به امروز، مهم ترين ماده سياره ما بوده است. توجه داشته باشيد که قسمت اعظم بدن همه موجودات زنده از آب ساخته شده است. بخش عمده مواد آلی آب است !

وقتی خوب فکر کنيد، خواهيد ديد که کيفيت آب آشاميدنی شما از کيفيت غذائی که می خوريد اهميت بيشتری دارد. بيشتر ما وقت زيادی صرف توجه به غذای مناسبی که بايد بخوريم و مقدار کالری نوشته شده روی بسته بندی ها می کنيم. در حقيقت ما بيشتر بايد نگران آن آبی باشيم که می نوشيم، چرا که حدودا :


•    90 % خون انسان از آب تشکيل شده است.
•    70 % بدن انسان را آب تشکيل می دهد.
•    75 % بافت های عضلانی آب است.
•    78 % متوسط وزن مغز انسان از آب است.
•    60 % آب بدن درون سلولهاست؛ 40% آن خارج از بافت
    سلولی قرار دارد.
•    هر انسانی برای زنده ماندن نياز دارد که روزانه يک تا سه ليتر
    آب بنوشد.


با توجه به اينکه آب چنين گوهر با اهميتی برای زندگی روزمره ماست، آيا فکر نمی کنيد نوشيدن آبی سالم که دارای بهترين کيفيت است، می تواند مهم باشد؟


چهار خاصيت  

کلـــر، ســـرطــان و بيمـــاری قلبــــی

بر مبنای بررسی ها، ما کاملا قانع شده ايم که نوعی پيوند ميان سرطان و آب کلردار وجود دارد

(گروه تحقيق دانشکده پزشکی دانشگاه ويسکانسين) 

 

 

  فرآيند يونيزاسيون و ويژگي هاي آن:
 

•    اسيدهای محلول در آب را با کلسيم، منيزيم، سديم، پتاسيم و مواد معدنی ناچيز ديگر، به آب قليائی گوارا تبديل می کند.
•    بار ميلی ولت (mV) الکترون های آب را کاهش داده و قدرت احيا کننده (ORP) منفی ايجاد می نمايد. در نتيجه آب را به يک "آنتی اکسيدان" واقعی تبديل می کند.
•    سازه های مولکولی بزرگ آب را شکسته و به "ريزخوشه ها" تبديل می کند، در نتيجه قدرت نفوذ و مرطوب کنندگی آب را افزايش می دهد.
•    اين آب به جابجائی اسيدها در بدن و رساندن آنها به مجاری عادی دفع، از قبيل کليه ها، مثانه، لنف و پوست، کمک می رساند.
•    توان بالقوه غشاء سلولی را تغيير داده و به سلول ها امکان می دهد تا سيالات را آزادانه با محيط پيرامون مورد تبادل قرار دهند.
 
در طبيعت، آب يونيزه شده را تنها در 5 ناحيه جهان مي توان يافت. مردم بومی اين نواحی زندگی طولانی و تندرستی دارند. راز اينگونه آبها اينست که پاکيزه، قليائی، ريزخوشه ای (سبک)، با اکسيژن بيشتر و همچنين داراي "آنتی اکسيدان" هستند. حالا فقط با دستگاه ام واتر می توانيد از مزايای اين آب، خيلی راحت و آسوده، در خانه خود استفاده کنيد.

پژوهش های طاقت فرسا در زمينه های پزشکی و زيست شناسی مشخص کرده اند که با افزايش حالت اسيدی در سيالات عمده بدن مانند خون، ادرار و بزاق، فرآيند پيری شتاب می گيرد. اين حالت اسيدی زياد، اکسيداسيون را در بافت ها به صورت چشمگيری افزايش می دهد. ترکيب حالت اسيدی زياد با افزايش اکسيداسيون، رشد باکتری ها، ويروس ها، قارچ ها و سلول های سرطانی را در بدن تشويق می کند. رشد فزاينده اين عوامل بيماری زا، در هم شکستن بافت های سالم را شتاب می بخشد. اين شتاب باعث افزايش سريع پيری بيولوژيک (زيستي) بدن می شوند. پيری بيولوژيک فزاينده، به بيماری و سرانجام به مرگ منجر می شود.
 


 ضروری آبدر زمان های گذشته، آب دارای چهار خاصيت با اهميت بود :

 

  1.  قليائی بود.
    •  آنتی اکسيدان بود.
    •  حجم اکسيژن بيشتري داشت.
    •  سازه هاي مولکولی شش ضلعی داشت.

در اثر گسترش هر چه بيشتر آلاينده ها به محيط زيست انسانها و ساخته شدن سامانه های تصفيه، آب آشاميدنی کنونی ما اين خواص را از دست داده است.

تابحال در مورد مکانهايي مانند لردز فرانسه، که آب های شفابخش دارند، چيزی شنيده ايد؟ مردم زيادی از سراسر جهان برای نوشيدن آب به اين مناطق مسافرت می کنند. آيا می دانيد که اين آب های شفابخش چه چيز مشترکی دارند؟ همان چهار خاصيت بالا را !

 

آب برای زندگی ضروری است و چنان احساس خوبی به شما می دهد که باعث می شود بیشتر از آن بنوشید.

5دلیل عمده نوشیدن آب یونیزه قلیایی سبک را بیاموزیم :

همه غذاها ونوشیدنی های انتخابی که شما هرروز با آن مواجه می شوید چه مقدار کالری آزاد می کنند، ارزش تقریبی آنها چقدر است. بله، چه چیزها ی ضروری وجود دارد که شما رو زنده نگه می دارند؟ مسلما آب، اما اینها تنها دلیل نوشیدن آب نیست!

آب نقش اصلی را در بدن اجرا می کند . بت ریردان (Beth Reardon ) مدیر تغذیه بخش پزشکی دوک می گوید :تمام سیستم های بدن برای اجرای عملکرد مناسب به آب نیاز دارند و هم چنین 90% از فعالیت های شیمیایی بدن به وجود آ ب بستگی دارد.

در اینجا 5 دلیل عمده برای فرونشاندن عطش خود با آب را بیان می کنیم

آب یونیزه قلیایی سبک به کاهش استرس کمک می کند

 

مطمئن باشید نوشیدن یک جرعه آ ب یونیزه در یک روز پراسترس می تواندعلائم ناشی از استرس مانند: سردرد، تنش عضلات ، کاهش تمرکز وانرژی وطپش قلب را کاهش دهد.عوامل استرس زا زمانیکه بدن آب از دست می هد بیشتر خود را نشان می دهند.  

نکته * آب آشامیدنی: Reardon می گوید: نوشیدن روزانه 8 لیوان آب آشامیدنی یک قانون کلی خوب است اما این مقدار برای بعضی افراد یک افسانه می باشد،زیرا متغیرهای زیادی وجود دارد.حق انتخاب نوشیدن آب برای شما بستگی به عواملی دارد، از جمله: سن، مقدار فعالیت ، سطح سلامت ، آب و هوا و داروهای مصرفی پس چطور بفهمیم مقدار آبی که می نوشیم کافی می باشد؟

Reardon می گوید : تشنگی خود را پیگیری کنید آب بنوشید وشما از روی رنگ ادرار می توانید بفهمید راه درست را انتخاب کرده اید .

1- مصرف آب باعث کاهش وزن می شود

چرا : در مطالعه ای که در سال 2010 بر روی بزرگسالان 55 تا 75 ساله انجام شد نشان داد در گروهی که 1لیوان آب یونیزه قلیایی سبک قبل از غذا مصرف می کردند با کاهش وزن حدود 2 کیلوگرم در 12 هفته نسبت به گروهی که رژیم غذایی مشابه داشتند اما قبل از غذا آب یونیزه قلیایی سبک استفاده نمی کردند داشتند.شرکت کنندگان قبل از مطالعه به طور متوسط روزانه 1.5 فنجان آب یونیزه قلیایی سبک نوشیدند.

محققان فناوری ویرجینا در بخشی می گویند: آب خوردن باعث ایجاد احساس سیری می شود وباعث می شود میل به خوردن غذا کمتر شود. یک بررسی که اخیرا انجام شده نشان می دهد کسانیکه قبل از غذا آب یونیزه قلیایی می نوشند در هر وعده به طور متوسط 75 کالری کمتر دریافت می کنند.که مصرف 2 لیوان آب یونیزه قلیایی سبک در روز قبل از غذا در سال می تواند باعث کاهش وزن تا 7 کیلوشود!

دانشمندان فناوری ویرجینیا نیز بر این باورند که مصرف کنندگان آب یونیزه قلیایی سبک شروع به جایگزینی آب با سودا ودیگر نوشیدنیهای با کالری بالا می کنند.

علاوه براین هنگامیکه شما در حین ورزش آب یونیزه قلیایی مصرف می کنید این کار باعث کاهش وزن بیشتر وافزایش عملکردهای عضلانی می شود.

نکته * آب آشامیدنی : برای تنوع سعی کنید آ ب آشامیدنی خود را مزه داریا معطر کنید.برای این کار می توانید از برخی از میوه ها مانند: لیمو – پرتقال – هندوانه – وانواع توت استفاده کرده به این ترتیب که آنها را برای مدت چند دقیقه در آب قرار دهید و اجازه دهید آب طعم دار شود یا از یک چای کیسه ای سبزاستفاده کنید.

 

2 - باعث می شود کمتر دچار بیماری می شوید

هیدراتاسیون سیستم دفاعی غشاهای مخاطی را بالا نگه می دارد .وآنها همانند دروازه بان سیستم دفاعی باعث دور نگه داشتن میکروبها از جمله ویروس های سرما خوردگی و آنفولانزامی شوند.وقتی این سیستم ها خشک باشند میکروبها به راحتی می توانند از طریق دهان وبینی به بدن وارد شوند.واین اختلال به طورحتم به علت کاهش نوشیدن آب است که به شدت بیماری کمک می کند. شما می توانید با نوشیدن مقدار زیادی آب یونیزه قلیایی سبک از این امر جلوگیری کنید.

آب در هنگام سفر کردن بسیار ضروری می باشد.اغلب هواپیماهای تجاری در ارتفاع بین 000/30 ،000/35 که رطوبت در آن 10 درصد پائین تر است پرواز می کنند.این یعنی تنفس در یک هوای خشک در یک محیط بسته تنگ پر از میکروب در میان ده ها تن از مردم ولی مصرف آب غشای مخاطی را بالا نگه می دارد وسیتم دفاعی را در این شرایط سخت بالا میبرد.

نکته * 3- احساس راحتی بیشترمی کنید

چرا: مهم نیست آبی که شما می نوشید گرم باشد یا سرد.نوشیدنی گرم در یک روز سرد شما را گرم نگه می دارد و نوشیدن آب خنک در گرما بدن شما را خنک نگه می دارد.

دوک حال بت ریردان می گوید: (ترموستات داخلی بدن وقتی بدن هیدراته است خوب کار می کند) آب به تنظیم درجه حرارت بدن کمک می کند.

سیستم تنظیم دمای بدن در مغز به وسیله هیپوتالاموس هدایت می شود هیپوتالاموس مدام در حال برداشتن اطلاعات است که برای حفظ دمای هسته وتنظیمات به آب نیاز دارد.

آفتاب داغ ؟ بدن برای خنک شدن عرق می کند.

گرم شدن دربرف به چه صورت است ؟ هیپوتالاموس می داند که بدن شما از طریق سر گرما از دست می دهد و در اینجا برای تولید انرژی بیشتر کار می کند مانند : لرزیدن.

اما این مکانیسم در زمانی که بدن دچار کم آبی باشد درست کار نمی کندواین می تواند برای تمام سنین خطرناک باشد.در زمستان همانند تابستان بدن به آب نیاز دارد.برای مثال : در هوای سرد بدن شما بخار آب را از طریق تنفس از دست می دهد.درآب وهوای سرد مردم کمتر تمایل به مصرف آب دارند آنها فکر نمی کنند بدن آنها به همان اندازه ی یک روز گرم آفتابی به آب نیاز دارد.

آب آشامیدنی: شروع کار می تواند با تعویض یک نوشابه یا یک فنجان قهوه ویا شکلات داغ پر کالری با یک مقدار مساوی از آب یونیزه قلیایی سبک با شد.همراه داشتن یک بطری آب یونیزه در روز می تواند یه عنوان یک همراه بصری باشد.نوشیدن آب یونیزه قلیایی وقتی فعالیت بدن شما زیاد است چه درآب ،برف ویا در هرشرایط آب و هوایی ضروری می باشد.

4- باعث تنظیم فشار خون بدن می شود

چرا: صلیب سرخ آمریکا در سال 2010 کشف کردند زمانیکه به اهداکنندگان خون قبل از اهدا آب داده شد 20% از حالت غش و ضعف آنها پس از اهدای خون کاسته شد.که این یکی از یافته های مهم بود .با توجه به اینکه کسانیکه پس از اهدا خون دچار ضعف و سرگیجه می شدند،خون دادن را یک تجربه بد می دانستند و هرگز برنمی گشتند.این که دراینجا چه مکانیسمی در کار است کاملا مشخص نیست .اما صلیب سرخ برای انجام مطالعات با الهام گرفتن از این موضوع پس از تحقیقات محققان دانشگاه واندربیلت متوجه شدندبا خوردن آب سیتم عصبی پاراسمپاتیک فعال می شود که مربوط به بخش " مقابله " سیستم است وبه بدن هشدار می دهد که باعث افزایش فشار خون و افزایش انرژی می شود که از غش کردن پس ازاهدای خون جلوگیری می شود.واستدلال این است که آب این اثر را درمقابله با کاهش فشار خون دارد.

ننوشیدن آب به طور منظم واندازه کافی نیزمی تواند فشار خون را افزایش دهد.این افزایش به این دلیل است که به علت کم شدن آب عروق بدن منقبض می شوند به این دلیل بدن تلاش به حفاظت از آبی که از طریق تعریق ،ادرارکردن وتنفس از دست می دهد می کند.هنگامیکه عروق خونی منقبض می شود دراین حالت پمپاژ قلب سخت تر صورت می گیرد و فشار خون بالا می رود.

  نکته * آب آشامیدنی : شروع روزبا یک لیوان آب برای افزایش انرژی راهی ساده است

 دکتر هاینریش  

          مصرف آب یونیزه قلیایی برای پیشگیری از سرطان


لذت بردن از سلامتی با آب یونیزه :
دکتر اوتو واربورگ علت اصلی سرطان را در سال 1923 کشف کرد و برای این کشف ارزشمند در سال 1931 موفق به دریافت جایزه نوبل شد. دکتر واربورگ در کشف خود به این واقعیت دست یافت که علت اصلی سرطان، کمبود اکسیژن است. او عقیده داشت سرطان، علل ثانویه زیادی دارد اما فقط یک علت اولیه دارد. علت اصلی یک چیز است و آن در همه انواع سرطان ها دیده می شود. دکتر واربورگ متوجه شد که سلولهای سرطانی دچار شرایط کمبود اکسیژن هستند و در حضور مقادیر بالای اکسیژن نمی توانند زنده بمانند.

 



همه سلولهای طبیعی نیاز ضروری به اکسیژن دارند اما سلولهای سرطانی می توانند بدون اکسیژن زندگی کنند.
دکتر واربورگ عقیده داشت: 35 درصد از اکسیژن سلولی را اگر به مدت 48 ساعت قطع کنید ممکن است دچار سرطان شوند.
بافتهای سرطانی اسیدی هستند در صورتی که بافتهای طبیعی قلیایی هستند.

                        آب دارای یونهای H+ و OH- است. در صورت بیشتر بودن میزان H+ شرایط اسیدی و در صورت بیشتر بودن میزان OH-  شرایط قلیایی ایجاد می شود. کمبود اکسیژن-شرایط اسیدی و افزایش اکسیژن-شرایط قلیایی حالتهای دوگانه ای هستند که همراه با هم اتفاق می افتند. سلولهای سالم، شرایط قلیایی و سلولهای بیمار، شرایط اسیدی دارند. سطوح بالای اسیدی در سلول سبب ایجاد بیماری می گردند. چون آب قلیایی و میزان بالای اکسیژن، حالت قلیایی را برای بافتها ایجاد می کنند، بسیاری معتقدند آب قلیایی باعث کمک به پیشگیری از سرطان می شود.




+ نوشته شده در دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:,ساعت 10:14 توسط نازنین |